szafy-warszawa.pl

Pod tym adresem internetowym (szafy-warszawa.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny są do wynajęcia?

Wynajmowane serwisy WWW znajdują się pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które są złożone ze słów kluczy, najczęściej wyszukiwanych przez internautów potrzebujących usług lokalnych, kosmetyczka Gdynia, księgowa Łódź. Generyczne domeny dużo łatwiej zapamiętać, a serwisy z takimi adresami są łatwiejsze w pozycjonowaniu.


2. Nie znalazłem domeny dla siebie? Jak możecie mi pomóc?

Napisz nam, co robisz, a znajdziemy zapewne pasujący adres, zawierającą najlepsze słowa klucze. Tylko skontaktuj się z nami!


3. Posiadam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna witryna online?

W sieci od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z rozsądkiem. Dlatego polecamy posiadanie dwóch, nawet więcej serwisów WWW.


4. Ile kosztuje przedłużenie adresu?

W naszym systemie takie formalności nie istnieją! Płacisz jedynie miesięczny czynsz za stronęWWW, w którym zawiera się również przedłużenie domeny, hostingu i innych rzeczy, którymi nie musisz się przejmować. Żadnych innych opłat rocznych, żadnych innych formalności na głowie. Tylko miesięczny abonament.


5. Jak tworzycie tekst dla serwisów klientów?

Najważniejszym strony internetowej są jej teksty, a właściwie ich struktura i język. By zatem napisać treści, musimy mieć jak najwięcej informacji o Twojej działalnośći. Tylko w taki sposób znajdziemy rzeczy, które zaciekawią przyszłych klientów. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztą zajmiemy się samodzielnie: tworzymy treści, by były interesujące dla czytelników, ale i realizowały wymogi optymalizacji strony w wyszukiwarce interenetowej. Gwarantujemy teksty dostosowane do stylu Twojej działalności, zalety marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd czerpiecie wykorzystane na serwisach zdjęcia?

Stosujemy ilustracje z największych internetowych baz zdjęć. Oczywiście możesz dostarczyć naszej firmie swoje zdjęcia, jeśli masz do nich pełne prawa autorskie, oraz mają odpowiednią jakość.


7. Co mogę zmienić w opracowanym dla mnie serwisie internetowym?

Oddajemy klientom wykonaną przez nasz zespół stronę WWW z prośbą o potwierdzenie odbioru. Masz 14 dni na przekazanie wszelkich poprawek. Gratis naniesiemy zmiany serwis.


8. Do kogo jest adresowana oferta?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo dużą grupę naszych odbiorców stanowią także lekarze. To właśnie tego typu firmy zazwyczaj potrzebują pomocy w markeitngu, ponieważ najczęściej nie zatrudniają specjalistów.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Zleceniodawca może zasugerować własny swojej strony WWW, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Headway zawsze musi być abonentem adresu strony.


10. Czy mogę przekierować inny adres na wynajmowaną stronę?

Tak, można. Chętnie wyjaśnimy, jak to bezproblemowo wykonać.


11. Kto pisze treści na serwisach?

Za opracowanie tekstów na strony internetowe dla naszych klientów odpowiada profesjonalna redakcja, złożona z copywriterów – to specjaliści od tworzenia przekazów promocyjnych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać aktualizacje na serwisie?

Gdy tylko potrzebujesz poprawki na stronie WWW, wyślij mail swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!