szafy-warszawa.pl

Pod tym adresem internetowym (szafy-warszawa.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny są do wynajęcia?

Wynajmowane strony internetowe są dostępne pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które są złożone ze fraz kluczowych, najczęściej wpisywanych przez użytkowników potrzebujących usług lokalnych, kosmetyczka Gdynia, księgowa Łódź. Takie adresy dużo łatwiej zapamiętać, a strony z takimi adresami są prostsze w optymalizacji pod wyszukiwarki.


2. Nie znalazłem nazwy dla siebie? Co możecie dla mnie zrobić?

Powiedz nam, jaki jest główny profil Twojej działalności, a wynajdziemy na pewno stosowny adres, zawierającą najlepsze słowa klucze. Tylko napisz do nas!


3. Posiadam już swoją stronę WWW, po co mi kolejna witryna online?

W Internecie od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z głową. Dlatego polecamy posiadanie dwóch, nawet więcej serwisów WWW.


4. Jaki jest koszt przedłużenia domeny?

W naszym systemie takie formalności nie istnieją! Klient uiszcza jedynie co miesiąc czynsz za serwis, w którym zawiera się również przedłużenie domeny, hostingu i innych spraw, którymi nie musisz się przejmować. Żadnych dodatkowych opłat za rok z góry, żadnych innych formalności na głowie. Jedynie miesięczny czynsz.


5. Jak powstają treści dla serwisów klientów?

Najważniejszym strony WWW są jej treści, a właściwie ich struktura i język. By zatem stworzyć teksty, musimy mieć jak najwięcej informacji o Twojej usługach. Tylko w taki sposób wynajdziemy rzeczy, które zaciekawią potencjalnych odbiorców. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztą zajmiemy się samodzielnie: tworzymy teksty, by były ciekawe dla czytelników, ale i spełniały wymogi dopadowania strony w Google. Gwarantujemy teksty dopasowane do stylu Twojej działalności, walory marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd pochodzą prezentowane na serwisach fotografie?

Wykorzystujemy fotografie z profesjonalnych internetowych banków zdjęć. Oczywiście możesz przekazać naszej firmie swoje fotografie, o ile masz do nich pełne prawa autorskie, oraz że są dobrej jakości.


7. Co mogę przerobić w zaprojektowanym dla mnie serwisie internetowym?

Oddajemy klientom opracowaną przez nasz zespół stronę internetową z prośbą o potwierdzenie odbioru. Masz 14 dni na spisanie wszelkich sugestii. Za darmo naniesiemy zmiany serwis.


8. Do kogo jest ta oferta?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo znaczącą grupę naszych klientów stanowią również lekarze. To właśnie tego typu przedsiębiorstwa najczęściej potrzebują pomocy w markeitngu, gdyż najczęściej nie zatrudniają specjalistów.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Zleceniodawca może zaproponować inny adres swojej strony WWW, który my zarejestrujemy lub przejmiemy. Headway zawsze musi być abonentem adresu strony.


10. Czy mogę przekierować inną domenę na wynajmowaną stronę?

Tak, jest to możliwe. Chętnie wytłumaczymy, jak to prosto zrealizować.


11. Kto jest autorem treści na serwisach?

Za pisanie tekstów na strony internetowe dla naszych klientów odpowiada profesjonalna redakcja, składająca się z copywriterów – to specjaliści od pisania tekstów promocyjnych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać aktualizacje na stronie?

Kiedy tylko potrzebujesz uzupełnień na swoim serwisie internetowym, wyślij zgłoszenie do swojego opiekuna klienta lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!