szafy-warszawa.pl

Pod tym adresem internetowym (szafy-warszawa.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny można wydzierżawić?

Wynajmowane strony internetowe znajdują się pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które składają się ze słów kluczy, najczęściej wpisywanych przez internautów potrzebujących usług lokalnych, paznokcie Szczecin, biuro rachunkowe Wrocław. Takie adresy znacznie łatwiej zapamiętać, a serwisy z takimi adresami są łatwiejsze w optymalizacji pod wyszukiwarki.


2. Nie znalazłem adresu dla siebie? Co możecie dla mnie zrobić?

Powiedz nam, czym się zajmujesz, a wynajdziemy zapewne stosowną domenę, zawierającą najlepsze słowa klucze. Tylko napisz do nas!


3. Posiadam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna strona?

W sieci od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z rozsądkiem. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet kilku serwisów WWW.


4. Jaki jest koszt przedłużenia adresu?

We współpracy z nami takie formalności nie istnieją! Płacisz jedynie co miesiąc abonament za stronęWWW, w którym zawiera się także przedłużenie domeny, hostingu i innych spraw, którymi nie musisz się martwić. Żadnych dodatkowych opłat rocznych, żadnych innych formalności na głowie. Jedynie miesięczny abonament.


5. Jak tworzycie treść dla serwisów klientów?

najistotniejszym elementem serwisu są jej treści, a właściwie ich struktura i język. By zatem stworzyć treści, musimy mieć jak najwięcej informacji o Twojej działalnośći. Tylko w ten sposób znajdziemy rzeczy, które zaintrygują potencjalnych użytkowników. Służy nam do tego wypełniona przez Ciebie ankieta. Resztą zajmiemy się samodzielnie: piszemy treści, by były ciekawe dla czytelników, ale i realizowały kryteria optymalizacji strony w wyszukiwarce interenetowej. Zapewniamy treści dostosowane do stylu Twojej firmy, zalety marketingowe i poprawność językową.


6. Skąd pochodzą prezentowane na serwisach zdjęcia?

Wykorzystujemy ilustracje z profesjonalnych internetowych stocków zdjęć. Naturalnie możesz przesłać nam swoje fotografie, pod warunkiem że masz do nich pełne prawa autorskie, oraz że są dobrej jakości.


7. Co mogę zmienić w opracowanym dla mnie serwisie internetowym?

Oddajemy klientowi wykonaną przez nasz zespół stronę WWW z prośbą o akceptację. Masz 2 tygodnie na spisanie wszelkich poprawek. Bezpłatnie poprawimy serwis.


8. Dla kogo skierowana jest ta oferta?

Obsługujemy głównie (ale nie tylko) małe i bardzo małe firmy działające na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo znaczącą grupę naszych odbiorców stanowią także lekarze. To właśnie takie przedsiębiorstwa najczęściej potrzebują marketingowego wsparcia, gdyż nie stać ich na zatrudnienie specjalisty.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Klient może zaproponować inny adres swojej strony, który my zarejestrujemy lub przejmiemy. Nasza firma musi być abonentem adresu strony.


10. Czy mogę ustawić inny adres na wynajmowany serwis?

Tak, jest to możliwe. Chętnie wytłumaczymy, jak to sprawnie zrobić.


11. Kto pisze treści na serwisach?

Za opracowanie tekstów na serwisy WWW dla naszych klientów odpowiada profesjonalna redakcja, składająca się z copywriterów – to specjaliści od tworzenia przekazów reklamowych z przeznaczeniem do Internetu.


12. Jak mogę zgłaszać aktualizacje na serwisie?

Kiedy tylko potrzebujesz uzupełnień na swojej stronie, napisz zgłoszenie do swojego opiekuna klienta lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!